17 Haziran 2010 Perşembe

Şanghay'ın yolları taşlıymış!

burda 3 günlük bir tatilim vardı yani nasıl rezil oldu anlayamadım her günüm birbirinden kepaze geçiyor.ilk gün clube gittik ilk defa 2 bardak tekila fondip yaptım resmen çığlığı bastım ciğerimi yaktı ama güzeldi.sonra üzerine redbul viski çok ama çok iyiydi içkiyi bilen biri ile içince ağzınız burnunuz yamulmuyor.
3tane mekan degiştirdik son gittiğimiz mekan rezaletti herkes sıkıldı dagıldı zaten...
ilk gece kalıcak yerim vardı ama ikinci gece ben sokakta kaldım beni çağıran adamlar burun kıvırmaya başladılar kendımı dısarda buldum.çağıran onlar kapıya koyan onlar ..gerci barız kızım defol bas git demediler ama ben anlıcağımı anlayıp basıp gittim.salya sümük Şanghay sokaklarında gezınıyorum napıcam lan ben dedım tr deki arkadasıma mesaj atıyorum sankı napıcaksa bana o an öyle mallaştım ki sokakta kalmak mı koydu yoksa ınsanların bu kadar serefsız olması mı canı mı sıktı onu ayırt edemedım.
sonra bir sekilde kafamı sokucak biryer buldum ayrntılara girip hatırlamak bile istemiyorum oyüzden yazmıcam ayrıntıları kafanıza gore takılın !ama hala kendime gelemedim hala moralim cok bozuk şuan ikinci dersde olmam gerekıyor ama ben gitmedim odamdayım zaten ben bu oda da cürüyeceğim Tanrımmm!canım hiçbir şey yapmak istemiyor odadan cıkmak gozumu acmak bile istemıyorum korkuyorum ya sıyırtıcam diye şimdi bizimkilere de birşey söyleyemıyorum buraya gelicem diye götümü yırtan benım ya bu kadar zor olacağını tahmın edemedim o hayallerımın içine biraz da siyah karıstırabılseydım keşke, belkı bu kadar gözüm kararıp buralara yol almazdım.
önce hazırlandım sonra kendimi hep akıntıya bıraktım şimdi vurgunlardayım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumla beni bir fiilen edepsizleşmeden :)