20 Haziran 2010 Pazar

kısık ateşte...

Tanrı burda bizi kısık ateşte pişiriyor.İmDat!!!
birkaç gündür hava 40 derecelerde resmen yandım allah dedirtti bize ,klimasız hiçbiryerde durulmuyor ben buranın havasını çözemedim zaten, şimdi de sabah bır kalktım şakır şakır yağmur uzun zaman sonra ilk defa yağmurun yağmasına sevindim çünkü hava soğudu heyyooo ama hala bu yağmuru sevdiğim anlamına gelmez öyle ya!
dün piskopat bir sekilde yine alışveriş yaptım durumum iyi degil sanırım:S ya acayıp ucuz napıyım aldıgım ayakkabıları gorsenız ve fiyatlarını kesın kafayı yersınız kadın milletıne sesleniyorum 25 yuan e ayakkabılar ganı oyle cicili bicili çok tatlı her kesıme hıtap eden topuklular desenız bir dünya...burdan bır bavul ayakkabı ve çanta ile dönücem öyle gözüküyor.yalnız ayakkabı numarası 38 in üstünde olanlar için durum kötü çünkü genel olarak bayan ayakları 33 den baslıyor.yanı ayakları büyük olan hatunlar siz yalınayak kalırsınız buralarda!
şimdi şu geceyarısı beni arayıp mesaj atan öküzcüğe gelelim adam sıyırtık mı nedır gece dortte benı arıyor herif diyorki şanghay a gelicekmısım tr ye geri dönüyormus napıyım oğlum alla alla yettı artık ya gece aramalar mesaj atmalar neyse hıcbırıne cevap yazmadım güle güle mümkünse burda türk ırkından hıcbır erkek kalmasın hepsı defolup cehheneme gıtsınler burdakı turklerın yüzde doksanının sütü bozulmus...
yani tamam rahatım kafama göreyım içerim anırırım ama orospu degilim dur bakalım orda!önüne gelenle yatıp kalkmıyorum agbi mıdem okadar geniş degil olanları da almıyor kusuyorum.
bu türk erkeklerini anlamıyorum genel olarak serefsız olanlanların hepsi serefli namuslu kızlar arıyor agbı bulamazsın cünkü tencere yuvarlanır kapağını bulur bu lafta size kapak olsun.
sizi gidi şıllıklar ehuyebukuyu....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumla beni bir fiilen edepsizleşmeden :)