23 Haziran 2010 Çarşamba

Daha neler görücem...dur bakalım!

evet elimde kocaman bir elma ...ve lanet bir sıcakla baş etmeye çalısırken yinede yazımı göndermiş olmanın bir rahatlığı ile bloguma teşrif etmiş bulunuyorum.yani çok fazla uğraştırmadı devrik cümleleri toparladım sadece...ben sürekli devrik bir hayat yaşadığım için cümlelerimde benimle beraber devriliyor.çin maceramla ilgili yazımdan bahsediyorum biryere yazı yazmaya başladım bir haber sitesine puf haftada bir yazı bakalım sıkılmam yorulmam umarım...of ya su lanet klimayı açsam donuyorum kapasam yanıyorum bu nasıl bir ızdırap niye hiçbirseyın ortası yok bende!!!
dün yine kendimi saldım ayakkabı dunyasına yine 3 tane yazlık ayakkabı aldım.biri çok güzel ama giyebilecek miyim acep fena topuğu var onu giydin mi tam bir beybi oluyorsun da birde yürüyebilsem ben converse cocuğuyum ya ayağım alışmış bir kere...bir de tabiki bu alışveriş esnasında başıma gelenler beni krize soktu resmen!daha öncede söyledim adamlar cok yüksek fiyat cekiyor sonra istemıyorum çünkü o pazarlık aşaması off yani ...bu yao diyorum xie xie diyorum ya bir kaybol diyorum anlamıyor elinde hesap makinesi peşimde sen söyle diye anırıp duruyor neyse tipini şeklini beğenirsem alıyorum.hele bir tanesi yazlık pantolon bakıyorum gök mavisi öyle tatlı ki ama bu lanet cinlilerin küçücük poposu oldugu için ve benımkide türk kalcası oldugu için olmuyor işte ama adama bunu anlatamıyorsun.en sonunda birinin poposunu elleyerek gösterdim bak seninki xiao benimki da yavrum anladın mı bu heshi diyorum mal anlamıyor.neyse ben parayı verdim bırde böyle tr deki gibi siz alıp giysiyi kabine girip deneyemıyorsunuz yasak çok az yerde deneniyor belkıde nerdeyse hiç yok gibi böyle gerizekalı bir durum var mezro ile sizin bedeniniz ölçülüyor sonrası allah kerim...yani böyle sacma sapan işleri de var.gittim tuvalette giydim üstümde elbise altımda pantolon... aynaya bir baktım.!anamm! dedim bu ney!!! popoya öyle bir yapıştıki kabak gibi onu görünce dedim wo bu xihuan adam diyor yok vermem paranı baska bir rengine bak lan olmuyor baska rengine baksam ne olucak sanki,malların üzerine biraz gidince paramı geri aldık.kendini akıllı zanneden aptallardan nefret ediyorum.bu tipler hep aynıdır heryerde değişmezler.sonra başka yerde bir elbise beğendim baya iyiydi ordaki satıcılar popomu fena kaldırdılar biri burnun cok güzel biri tenın cok güzel biri sacların tey tey tr de ben bukadar iltifat almadım.sonra elbiseyıde okadar laftan sonra al de mi?cok hoştu gerci onuda sonra arkadasa kaptırdım ya sınır oluyorum böyle seylere beğenmısım bir dünya pazarlık yapmısım elinden elbise gitsin sen öyle avanak gibi bak peh:S neyse bizim xiaojıe dedi bır daha gel bak birsey alma ama gel cok güzelsin ha bu arada bunları söyleyen erkek degil hatun:)yani öyle abartılacak birsey degilim ama hatunlar beğenıyor işte gercekten cok azı güzel ben beğenmıyorum ne giyinmekten haberleri var ne güzeller ne popoları var neyi var bilmem ki?erkekler bu cinlilerin niye hastası anlamam ben zaten anlamakta istemiyorum yani görsel degiller.hele erkekleri aman tanrım yanından bile geçilmiyor çok çirkinler yaaaaaaaaaa !!!
yanımda da sınıftan 2 tane arkadas vardı onlarda ayrı bir dert biri hintli diğeri kazak...kazak olan dun beni acayıp sınır etti birsey bakıcam ay bu cok cirkin hiç güzel değil sanane lan görende öyle güzel giyiniyorki herseyden anlıyor tamam kız güzel ama cok aptal giyiniyor giyim konsunda kimseyı tanımam zevkliyim güvenırım kendime ama bu böyle dedikce bendeki bütün alma hevesine sıfon cekti resmen...dün böyle gecti gitti.alışveriş yaptıgınız kişler cok önemli ya sizi tanıyan biri olmalı neyden hoşlandıgınız bilen yada cenesını kapalı tutan biriyle gidilmesi uygundur efendim...
benim şimdi uyku geldi sabah yine ders var ben basar gaza gider...

2 yorum:

  1. okunması ne kadar zor bir yazı yazmışsınız. türkçesinden dolayı değil, duruşundan dolayı. ama tabi,okumamak için engel değil.
    araya bir kaç resim veya arada sırada paragraf başı yaparsan fena olmaz. birde yazıyı iki tarafa daya seçeneğini seçerseniz, iyi olur.
    nacizane fikirlerim efenim yanlış anlamayınız, ne bir ukela ulemasıyım ne de tötü tavanda bir tr erkeği.
    çin ülkesindeki izlenimlerini izlemeye devam edeceğim.
    sağlıcakla..

    YanıtlaSil
  2. anlıyrm senı aslnda okadar özensız yazmıyorum burda cok kısıtlı bır zaman da yazdıgım ıcın sanırım bıraz dagınık ve devrık cumleler zorlaştırıyor okulum yakın zamanda tatıl oluyor bende umuyorum daha özenerek yazmaya calısıcam tabıkı herkesın önerı fikirlerıne acıgım tesekkr ederm :)

    YanıtlaSil

yorumla beni bir fiilen edepsizleşmeden :)