21 Haziran 2010 Pazartesi

Biri Bana Dokunsun!!!

ayaklarımı yerden kesen bir şarkıyla yazıya başlıyorum kelly clarkson breakaway şiddetle tavsiye edilir.bunu nezaman dinlesem kendıme gelıyorum.ayrıca bir dizi vardı cnbc de izlediğim cold case kelly ablayla ilk defa ozaman tanıştık.benım gibi kaçak bir kız vardı o bölümde!
şimdi benım laban(patron) benden yazı beklıyor.ben neden kasıldım şimdi bilmiyorum ki...bugun en sonunda foto makınamı da aldım canon eos 550 d kendılerıne dokunma fırsatım oldu.size şimdi fiyatta vereyım kendileri 5500 yuan oluyor, tl ye dönünce 1300 tl gibi bir rakam...cok ucuz değil evet ama tr gibide pahalı değil.şöyle birsey var dunya da marka olmus herseyın fıyatı aynı değişmıyor sadece 3 asagı 5 yukarı kısacası çin göründiğü gibi ucuz değil bu konularda...ticaret yapmak ısteyenler için ama ınanılmaz ucuz tabiki burda yivu diye bir sehır var gormenız lazım anlatılmaz kılometrelerce uzunlukta bütün hersey bır yerde toplanmıs aklınıza gelebılecek hersey ya eldıvenden tutun corap ayakkabı toka elektrık kabloları...yani oraya en az bır hafta vakıt ayırmalısınız.ticaretle uğrasanlar burdan çok ekmek yerler dıyorum.
şimdi şu yazı olayına dönelım benım foto işim de tamam bahanem bitti artık bir başlasam şu yazı dzisine gerisi zaten gelecek çorap söküğü gibi neden ona da sökük demişler anlamam neyse pufff ne halt edıcem benım başladıgım ilk hersey cok sıkıntılı ya böyle kasarım kendımı ne varsa sankı pehhh dimi yaz bas gitsin.
ben böyle monotonlastım sankı iyice yazı yazarken bile ıkına ıkına yazıyorum bu nedır böyle ya bırı benı gıdıklasa şöyle dicem ama gıdıklanmıyorum gözümden yaş gelınceye kadar gülmeyi özledim ben:(((
ruhum eskidi sanki burda
törpülenen yerlerim acıyor...
biri tutsun istiyorum elimden
ucursun beni yine çok uzaklara...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumla beni bir fiilen edepsizleşmeden :)