27 Haziran 2010 Pazar

mod Arabesk...

   insan ,küçükken büyümek,büyüdüğünde de neden küçülmek ve hatta ana rahmıne kacmak ister...tr deyken sürekli ah bir çin e gitsem diye kendimle bıdırdarken şimdi çin deyim ve ben ülkemi özledim bir görüp geliversem ben geldim yetişin gayri ...
bugun çok sevdiğim üniversite yıllarımdan kalma biriyle görüştüm netten ,bana çini sorup durdu buralardan bahsederken sonra konu onunla görüşüyor musun a döndü ?yokluk ve umutsuzluk içinde yürüttüğüm sürekli cırıpınıp benı hastalık hastası yapan adam dan bahsediyordu.farkettim de herkes kendi blogunda ilişkılerınden bahsederken ben ne kadar az ondan bahsedıyordum aslında onunla ilgili anlatılacak okadar cok sey var ki ama konu ^^o^^ olunca benım dilim sürcüyor.anlatasam buraya varya bloggerların hası olurum ama işte kendı içimde sadece...
o ve ben biliyoruz.sanırım onunla ilgili konularda yüzleşemediğim, hep kaçtığım okadar cok konu var ki en iyisi susmak diyorum ama içimdeki çığlıklar kulağımı tırmalıyor...kurtulmak ısterken insan nıye kurtulamaz ve kurtulmaya calısırken neden daha cok ona doner yüze...biz ayrılmıştık kendımı kaybettığım ruhumun uyuştuğu zamanlardı ben son bır kez goruşmek istemekle kor olan birşeyi yine alevlendirdim.offf beynımın onunla ilgili kısmını ben bıle anlamazken dısardakı ınsanların benı hıc anlamasını beklemıyorum.anlaşılmak da istemıyorum.onun her adını andıgımda gözlerimden içimden kopan fırtınaya engel olamıyorum benı alabora edıyor.bazen kacıyım derken fena tosluyorum be :(
   bugun hanzı yazmaktan popom uyuştu...sınavlarım baslıyor bu haftasonu sonra okul tatıl!tam zamanında kapanıyor artık sabahları işkence gibi gelmeye basladı uyanamıyordum.şimdi biraz daha gec kalırsam sabah yıne uyanamıcam kesin...

2 yorum:

  1. melankolinin zirvelerinde yalnız gezinmek... An be an uçma isteğini sayıklamak gibi onu aramak.

    Güzel bir yazı.

    YanıtlaSil

yorumla beni bir fiilen edepsizleşmeden :)