12 Şubat 2010 Cuma

İçtim içtim zehirlendim Annem affetsin Kadehlerde temizlendim


Bu başlık tam bana göre oldu cuk oturdu:)Dün taksimde bir güzel demlendim sonra kendımı bir güzel kaynattım.Sonra o manyağa mesaj attım o da karsılıksız bırakmadı.İçince daha kötü oluyorum ona odaklanıyorum sonra küfürleri basıyorum şerefsize!Bir de böyle pişman havası yok mu beni deli ediyor.Ben bunu arıyorum dün baktım teli meşgule alıyor hımmm derken o aradı vay aklınca jest yapıyor neyse konuştum sonra haydi güle güle...
Ben böyle canım yanınca resmen kuduranlardanım.Dayanamıyorum mutsuz olmaya, ağlamaya !Kacarım hep böyle zamanlarda insanlardan vahşileşirim saldırgan olurum.Ehlileştiğim zaman karışırım tekrar evcimenlerin arasına...
Böyle arabesk dönemlerimden nefret ediyorum.Batsın bu dünya teytey bitsin bu rüya ağlatıp da gülene yazıklar olsun modundayım resmen!Aşık olmak eşittir aptal olmak beyninin hiçbir fonksiyonunu kullanamamak!Keşke biraz kullanabilseydim.Aptal aşık derler ya işte evet o tam benimmmmmmmmm :S
İlk defa sıkılmadım sevdiğim birinden her geçen gün sevdim içimde özümsedim.İlk defaydı işte ama yanlış kişiyle olmuş bu çarpışma!!!
Belki onu görebilirim yakın zamanda ama o endişeleniyormuş benim canımın daha fazla yanmasından dolayı...
Yuh diyorum küfürü bastım zaten of neyse ne gereği var da yazıyorum sanki ama şu sıralar yazacak birseyim mi yok hayatımda onu düşünmekten daha önemli şeyler bulamadığım için mi?Yapılanları hazmedemediğim için mi?
Bir sürü cevapsız sorular, sürekli dağılan işlemlerim var.Neyse puf en iyisi dağınık kalsın öylece belki bir gün toplamaya gelirim...

2 yorum:

  1. Öncelikle yaşadığın durumu çok güzel özetlemişsin, okurken benide efkar bastı inceden inceden en derine... Sen yine güzelce demlenip azda olsa unutuyosun ben bunu bile yapamıyorum. Çok şey yazasım varda yazının etkisinden kurtulamadım.

    YanıtlaSil
  2. :S etkilenmen için benım gibi bir problemin olması gerekıyor.hangimiz de aşk sorunu yok ki öyle ya değil mi hayatın sadece bundan ibaret olması cok can sıkıcı bunaltıyor benı cünkü tek çözemediğim içindebelendiğim tek sorun bu herseyı cösebıldım ama bunu cösemıyrm pehhh

    YanıtlaSil

yorumla beni bir fiilen edepsizleşmeden :)