19 Temmuz 2010 Pazartesi

iç içe geçtim çözülmüyor...


kendimi çok halsız ve bedbaht hissediyorum...gecen hafta sürekli yatarak gecirdim.ruhumu da bedeni mi de hasta ettim sanırım.elimde kalacaklar bir gün ama ne zaman?
gecen bütün hafta burası hep yağmurluydu şimdi ise güneş ,ama istenemeycek kadar kavurucu bir sıcak;cehennem sıcağı;kısık ateşte pişmek yavaş yavaş kızarmak bir piliç gibi...
ne giyinmek istiyorum ne de yüzümü boyamak hiç bir bok yapmak istemıyorum oysa ben yazı cok severdim gelsin diye iple cekerdim şimdi geldi ve ipi elimde kaldı...

niye böyle oldum bilmiyorum,biraz daha böyle devam edersem ciddi anlamda yıne manıc dönemlerim azacak ondan korkuyorum.geceleri yine ışıksız uyuyamıyorum oyüzden uykudan bir bok anlamıyorum ki...

şimdi odamı topladım değişmesini beklıyorum biraz gürültülü bır kat neyse işte sebeplerim var değiştirmek için,haber beklıyorum boş kat için ama offf şimdi topladım hersey valızın içinde değişmezse ayvayı yedim demektir.hersey herseyın içinde aynı benım gibi...

...birde şu hatun kadar kusursuz güzel olabilseydim hem çirkin hem aptal olmak off tanrı m ...

3 yorum:

  1. Bende yazı severdim ama bu yaz bende acayip bunaldım sürekli saçma sapan depresif bi ruh hali içerisindeym sanırım mevsimde değil sorun bizde

    YanıtlaSil
  2. Hayata birde güzel tarafından bakmayı dene. Böyle şeyleri hiç takma kafana. Çık, dolaş, gez, toz. Hayat güzelliklerle dolu. Er ya da geç farkedersin sende bunları. Şimdiden denemeye başla.

    YanıtlaSil
  3. cips yiyemeyen kız mevsimler anormal bence bizide anormal yapıyor ama tabiki birde dış etkenler iice böle abudık gubidik türlere sokuyor sacmalama ve uzatma seanslarına giriyrz.

    merve haklısın birileri görmeli birileri duymalı dimi ?

    YanıtlaSil

yorumla beni bir fiilen edepsizleşmeden :)