5 Temmuz 2010 Pazartesi

Bitti Bitirdi...


sınavlarım bugün bitti sonuçlar umrumda degil yapacak birşey yok ben yeterınce çalıştım not vermeyen hocaların kafasına kurbaga zıplasın dicem ama onlar bacağından tutup hop die mıdeye indirir.şimdi okul 2 aylık tatıle girdi ben napıcam kaldık mı böyle ortada malak gibi???sıkıntının dibine vurucam yine...

sınavdan cıktık yolda yuruyoruz yanımda yıne bır turk!bunun kafasına vura vura bırseye benzedı idare eder işte!neyse okulun içinde foto cekınen keplı kücük adamları gorduk bu tutturdu bende bunlarla foto cektırıcem iyi tamam diye beklerken benımde elimden tuttular banada bir cüppe ve kep...sonra başladık foto cekımlerıne aralarında tek hatun benım ama çok eğlendım!

burda yıne gokyuzunun mavısıne alaca bulaşmış...kendımı burda amazon ormanlarında  gibi hıssedıyorum.heryerımı ısıran böcekler mi yoksa nemli havasından nefes alamadıgımı ve kilmasız bır yerde asla oturamadıgınızdan mı bahsedeyım?cok kotu bır havası var.insanı canından bezdıren ruhunu uyusturan hani şöyle zaman zaman ıcınızı gıdıklayan günler olur ya benım canım ülkemde, burda öyle birsey yok!
ammaaaaaaaa yine de dönmek istemiyorum oralara ,biliyorum beni orda bır kaos beklıyor ve ıcıne ıcıne cekıp yutuyor...off buraya bir alışabılsem!
akşam üzeri bizim sınıfla son kez yemeğe cıkıyoruz bu aksam menümüzde ne var bılmıyorum.sanırım sizde bilmek istemezsiniz.yanı bu ınsanların neden herseyı yedıklerını anlam veremıyorum.gecen can sıkıntısından tv ye bakarken programda restorantların tanıtımı vardı.ne görsem yerıdır;çiçeklerin yapraklarını kızartıp sapıyla sizin tabağınıza koyuyorlar.Afiyet olsun size :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumla beni bir fiilen edepsizleşmeden :)