30 Mayıs 2010 Pazar

Biri Yellow Biri YelloZ

şimdi yapacak birsey yok erkenden yatan adam erkenden kalkar öyle ya ama bu çinliler sabahın körü ve üstelik pazar millet ayakta kalabalık bir yalnızlık!
neyse bisiklet istasyonundan bisikleti kaptım markete yollandım markette kendimi kaybetmeden alacaklarımı aldım fırladım geldim odaya lan birde okul kantininin açık bahcesinde 2 tane hatun giymiş bikinilerini güneşleniyorlar haha dedim yani yuh !
yani burası böyle bir memleket hersey sınırsız lan burda bozulmadan bir gelseydım ben oralara acep bende yellow bikinimi alıp aşagıya mı insem zaten canım sıkılıyor.Ve birsürü çalışmam gereken yeni Shengci ler beni bekliyor!
ha bu arada MANGA helal diyorum sana 2.liği kaptı adamlar çok iyi ya cidden Mtv de birinciliği erovizyonda da 2.liği kaptı bütün dünya öğrendi adamları!bundan daha güzel bir reklam olur mu?bize birincilik yakışırdı ama bunada sükür erovizyondaki dala vereleri herkes biliyor!
bügün biraz daha iyiyim
belki güneş açtığı içindir
belki kendimi silkeleyip bir kenara astığım içindir...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumla beni bir fiilen edepsizleşmeden :)