27 Ocak 2010 Çarşamba

Büyümek istemiyorum Küçük kalamam!

şimdi bu yaş aldı başını gidiyor.ben kendimi nasıl hissettiğimi bilmiyorum.ama kendımı iyi hissetmediğim kesin!büyüyemiyorum,benim böyle bir sorunum var.yaşımla görüntümde bir gitmiyor ki!yaşım küçük sanıp çoluk çocuk peşime takılıyor.iyice komplekse giriyorum.ya tüyü bitmemiş adamlar peşimde peh!
yaşımı öğrenincede bön bön yümüze bakıp topuk :)
ya annemin bana evde kalma muamelesi yapması oh my god yani!sevemedim geçen her bir günü, sevemedim inadımdan...
artık gün de sayıyorum o uzak uzak yollar beni bekliyor.daha gitmeden geri dönmemeyi düşünüyorum benım için bu yüzden gitmek zor gelıyor olsa gerek...
kendimi bugün de iyi hissetmiyorum bütün hırçınlığım hoyratlığım üzerimde...ya benim yaşımla da bir sorunum yoktu ki gözüme gözüme niye sokuyorlar?ne bir yere ne bir insana ait olmak istiyorum.iş yok aile yok hiç bir bok yok bu yüzden uğraşıyorlar ben biliyorum.
neyse canımda daha fazla yazmak istemiyor.noktaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumla beni bir fiilen edepsizleşmeden :)